Umělec je umění a umění je umělec. Kryptická poučka z teoretických knih o současném umění, která ovšem způsobila převrat ve vnímání hranic mezi životem a uměním, resp. došlo k jejich vymazání. Za umělce-performera může být pokládán i člověk z vrcholové politiky a jednoho takového chameleona politika/umělce si jakožto námět pro svoje zkoumání zvolila Tereza Bonaventurová.

  

Na své vůbec první plzeňské výstavě představí kariéru jednoho z nejvýznamnějších politiků-performerů působících v České republice, samotnou hlavu státu. Z kunsthistoricky-kritické perspektivy nově nastoupené tvůrčí generace zkoumá autorka tvorbu vrcholného období Miloše Zemana. Tereza Bonaventurová, absolventka ateliéru fotografie, na výstavě představuje výběr z kruciálních performativně-happeningových akcí našeho prezidenta v období po jeho zvolení do prezidentského křesla.

  

Výstava Největší performer poskytuje divákům vhled do fantaskně-absurdního konceptuálního způsobu práce Terezy Bonaventurové, zároveň však ve svém důsledku otevírá debatu nad tím, kdo může vytvářet umění a co z obyčejné události tvoří událost uměleckou.