Fotbalové hřiště na strmém svahu, věž z palet zoufale podpírající hroutící se střechu, hořící muž nebo obří kámen uprostřed kapoty auta. Projekt Provisional Arrangement se zabývá nenápadnými situacemi, které obsahují prvek znejistění a tajemství. Zachycuje rozpad stálosti na dočasné a provizorní okamžiky v čase a prostoru a mapuje jakousi psychogeografii současné nejistoty a stagnace. Zvláštně klidné a zároveň zneklidňující výjevy jsou záměrně prezentovány bez jakéhokoliv vysvětlení, propojení nebo umístění. Tento nedostatek jistoty se do fotografií přelévá. Na snímcích vždy chybí nějaký kousek skládačky – jakási záhada, něco nevyřčeného –, který zve diváky, aby tuto mezeru zaplnili a vytvořili obrazu vlastní příběh. 

  

Martin Kollár (*1971) je renomovaný slovenský fotograf, kameraman a režisér. Vystudoval katedru kameramanské tvorby a fotografie na VŠMU v Bratislavě. Za svou tvorbu získal mnohá ocenění (mimo jiné Prix Elysée v Lausanne, 2015). Jeho díla jsou prezentována na výstavách po celém světě, např. Brooklyn Museum, Slovenská národní galerie v Bratislavě, La Maison Européenne de la Photographie v Paríži či Martin-Gropius-Bau v Berlíně.