Japonské umění Kintsugi, kdy se praskliny keramiky tmelí směsí se zlatým nebo stříbrným práškem, spočívá v respektu k historii daného předmětu. Stejně tak autorka ve svém projektu navrací život roztříšteným objektům a spolu s nimi i reinkarnuje jejich vyprávění. Vystavený artefakt je jakýmsi mementem mori náhle ukončených radovánek jedné domácnosti – „žvýkačkami“ slepené vzácné střepy pozměňují nejen hodnotu a tvarosloví původních objektů patřících jiné generaci, ale zhmotňují také sloup vzpomínek generace současné.
 
Studentka ateliéru skla pod vedením Ronyho Plesla na VŠUP, Karolína Vorlíková, vychází ve svém site-specific díle pro Galerii NIKA z klauzurního projektu, kterému se kontinuálně věnuje od roku 2019.
 
Online opening ke zhlédnutí zde.
 
Kurátorky: Mariana Pecháčková, Zuzana Dusilová, Eva Slabá