Pár dnů po páté klubovně tu máme šestou. Budeme venku, a víkend zakončíme u táboráku, ve stínu stromů v zahradě na Rybářské. Sraz po šesté, buřty, věci na opékání s sebou, lahváče budou na místě. Hlavní hudební program po osmé.

 

Federico Nardella aka CREMISI svoje pochmurné elektroakustické ambienty hraje vždy v temných uzavřených prostorách, kde mu svítí pouze vizuály. V Bastlu si poprvé vyzkouší, jaké to je sypat drony při západu slunce venku pod stromy. Spolu s ním si zahraje mʊdʌki, Polina Khatsenka původně z Minsku, aktuálně z Ústí nad Labem, kde se jako jedna ze zakládajících členů kolektivu phonon~ zaměřuje na zprostředkování zvukových umění a experimentální hudby, kterým se věnuje i ve vlastní tvorbě – konkrétně prostorovému zvuku a deep-listeningu.

 

CREMISI (IT)

CREMISI je sólový projekt Federico Nardella. Pomocí ozvučených objektů, manipulace jimi vytvářených zvuků, a dekonstruktivních procesů vytváří temné atmosférické drones a ruchy. Zabývá se také vytvářením filmových soundtracků, konkrétně jde například o filmy Meshes of The Afternoon (rež. Maya Deren, USA, 1943), LETTERA N. 4 (rež. Angelo Palmieri, Italy, 2017) nebo Flesh of the Void (rež. James Quinn, Austria, 2017).

 

mʊdʌki (BY)

Polina Khatsenka je audiovizuální umělkyně původem z běloruského Minsku. Svou hudební produkci prezentuje pod pseudonymem mʊdʌki od roku 2015. V současné době se věnuje své bakalářské práci na téma prostorového zvuku a deep listening v ateliéru Time-based media na Fakultě Umění a designu UJEP. Je jednou ze zakládajících členů kolektivu phonon~, který se zaměřuje na zprostředkování zvukových umění a experimentální hudby v Ústí nad Labem.

Ve své vlastní tvorbě mʊdʌki pracuje převážně s vlastními nahrávkami zvuků, které mají buď muzikální charakter nebo jsou jinak charakteristické. Je ovlivněna aspekty tvorby hudby a zvukové kompozice 50. a 80. let. Jsou jimi deep-listening, musique concréte, elektroakustická hudba, a minimalisté a experimentální avantgardní hudba převážně z Německa.