Daniel Vlček, Jakub Krejčí, Jiří Rouš, Lucia Udvardyová, David Vrbík – Speed Index Crew
Spoluautoři aktuální výstavy Speed Index se setkají při společné performance.
Jakub Krejčí studoval Vizuální komunikaci na FUA v Liberci, nyní pokračuje v oboru Audiovizuální Studia na FAMU v Praze. Má za sebou stáže na Akademi výtvarných umění v Praze a ve Wroclawi. Ve své práci se zabývá různými prostředky, které reflektují ideu vlastního prostoru ve vztahu k obecnému. Důležitý je pro něj neustálý proces, dlouhodobá návaznost a vývoj. Momentálně pracuje na audio vizuálních performancích, využívá nabízejících možností se aktivně podílet, tvořit hudbu, vyjadřovat ji vlastním způsobem. Jeho vlastní DIY zařízení představují pouhé meze v představě o větším systému, obrazu dalšího světa.
Jiří Rouš absolvoval na FAMU obor Centrum audiovizuálních studií. Jeho autorská tvorba má těžiště především v improvzovaných zvukových a obrazových performancích a interaktivních instalacích využívajících různé elektromechanické principy. Jeho díla primárně vycházejí z východisek fylozofie DIY a freesoftware kultury, která je taktéž předmětem jeho teoretického bádání. Je členem volného uskupení k-o-l-e-k-t-i-v, které se věnuje živému kódování. Dále je součástí audiovizuálních těles Lov na Bogora, Inocens a dalších.
Lucia Udvardyová je hudební publicistka a organizátorka. V roce 2010, založila společně s Peterem Gondou, Eastern Daze, tato platforma si klade za cíl dokumentovat a propojit vznikající sub kulturní hudební scény ve střední a východní Evropě. Pod hlavičkou labelu Baba Vanga vydávají hudební projekty organiyují koncerty a výstavy. Udvardyová mimo jiné spolupracuje s Českým rozhlasem, Resonance FM, The Quietus, Electronic Beats, Ad hoc ad. V roce 2015 byla spolukurátorkou bienále OFF v Budapešti. Také pracuje pro Shape (nová celoevropská iniciativa a festival, který podporuje inovativní hudbu a audiovizuální umění).
Po absolutoriu ateliéru nových médií na pražské AVU byl Daniel Vlček dlouho vnímán jako člen umělecké skupiny Guma guar. V roce 2011 založil s Matoušem Medílkem v prostorech Štěpánské pasáže Galerii Ferdinda Baumanna a společně s Richardem Bakešem multikulturní prostor Berlínskej Model. V současné době se kromě hudby stále více věnuje médiu malby, kterou strávil většinu vysokoškolského studia. Svůj charakteristický rukopis odvozuje od tvarových, materiálových i symbolických aspektů gramofonových desek, ty pak používá jako šablony, které umožňují opakovaně nanášet identický tvar. V roce 2013 se představil také jako kurátor skupinové výstavy 16-20,000 Hz v pražské galerii MeetFactory, jenž se zabývala vizualizací a interpretací zvuku, na kterou navázala roce 2014 výstava Na počátku bylo ticho v galerii města Plzně.
Audiovizualní umělec David Vrbík spolupracoval od roku 1998 s mnoha subjekty české al-
ternativní scény. Jeho spektakulární nástroj Laserová struna byl poprvé uveden v roce 2008 v Bruselu. Pětice strun představovala olympijské kruhy během otevírání Českého Olympijského Domu v Londýně na Olympiádě roku 2012. V roce 2004 založil s Vladimírem 518 projekt SPAM (Karel Gott Prager 2009, SPAM BIT 2010, SPAM SMRT 2014)